вторник, 14 април 2009 г.

ЗА КРАСОТАТА, КОЯТО ТРЯБВА ДА СЕ ИЗЛЪСКА....


Един красив бял гълъб кълве трохи на верандата... Колко трудно се стърже после нааканото по излъскания мрамор... Или двете страни на понятието ГУРБЕТЧИЛЪК. Класифицирам нещата около темата вече девета година. Надявам се тази нова игра, която започвам /без особени знания на правилата й/, да ми помогне, ако не друго, то поне да изразя напиращото в мен. Да, имам си вече моето кьоше във всемира, наречен ИНТЕРНЕТ. Блог..., ала-бала... Аз да си го кажа, пък, който иска да го чете... Та тези мои мисли на средностатистически гражданин и гурбетчия смятам да огласявам в новия си блог. Да споделям вълненията си около новото хоби, обсебило съзнанието ми. Декупаж, скрапбук - чужда лексика, наглед куха от към съдържание. Но май излязох късметлийка, че навлизането ми в лабиринтите на Мрежата, почти случайно съвпадна с откриването на този вълшебен и свободен свят. И така - за красивото в живота, което може да бъде eдин гълъб, а защо не ... и излъскания след него мрамор...

1 коментар: